Friday, July 17, 2009

Прага день 3

День 3
То був день який запамятався мені МакДональдом і Черепами. Ми мали їхати на Кутну гору, перед цим поївши в Фасті. Я щей умудрився сісти на заднє сидіння. Ну добре пережив я поїздку, попали в церкву з черепів. Пофоткав там кісточок трохи. Багато люей хотіли шоб їх поховали біля тієї церкви. І там стало багато могил. Коли почалася Гуситська війна, тоді цвинтар знесли, а кістки залишились лежати на вулиці. Через 100 років монах поскладав їх у піраміди, а пізніше хтосб виклав із них герб, канделябри. Подивився, і поїхали. Наступна зхупинка була – собор святої Варвари. Було повно вітражів, які не можна було фотографувати(і я всі сфоткав:) .Далі пішли наїлися в піцерії. І поїхали додому. Ото вже був повний к а п е ц ь!! Мене так нудило шо то просто неможливо.Мені хвилини годинами здавались, але якось я зумів заснути. Коли я проркинувся , мені в очі одразу кинувся рожевий лімузин.ну і нарешті пішли купили мені сорочку. І всьо.

No comments: