Friday, July 17, 2009

Прага день 1

День 1
Приїхали. Без своєї згоди попали на марафон з рюкзаками “Вокзал-Готель”. Попали на Вацлавак (ну то тіпа Хрещатик, лим у Празі). Виймав фотік кожні 40 сек. На фотці 3 видно як людина з оранжевим рюкзаком видержує це випробування. Прибігши на “Староміську площу” і подивившись на годинник ми навіть не знали що за 2 години ми пройшли тільки половину шляху. Пройшли далі й попали на Карлів міст. То є дуже довгий міст. З нього мені запам’ялося те шо мені якимось дивом на голову вилилася вода і статуя Святого Непомулка,яку всі потирали(мали потирати Непомулка а потирали пса). Ну короче ідемо прямо. То уже просто ппц. Мені Бог послав, напевне, щоб мене випробувати сходи довжиною в 100-150м. А потім і ще одні довжиною в 200. Правда фоткав тільки свою маму. Но все таки я дійшов, до готелю. Доречі йому було 500 років. А, доречі, знами весь час.
Список подорожуючих зі мною
1. Мама
2. Злата (моя сестра)
3. Тарас (мій вуйко)
4. Одрі (жінка Тараса)
5. Джім (тато Одрі)
6. Джейн (мама Одрі)
7. Метью (брат Одрі)
8. Лора (жінка Метью)
9. Ізабелла (дочка Метью)
10. Я

No comments: