Friday, July 17, 2009

Прага день 2

День 2
Я упав з ліжка. То був мій день народження. Одів майку і пішов у душ. Почекавши американців у 12.00 ми вийшли. Чекали небагато. Лиш годину. Ми прямували до замку. Перше шо мене здивувало, це статуї біля входу... потів виявилося шо то живі солдати.Всередині була велика площа. Зразу було видно замок, і готичний собор. Обходивши собор, ми дивилися як чеські діти дістають з фонтану монетки. Потім пішли в сам замок. Там був класний вид на Прагу. Пішли в ресторан. Випив пива, наївся, з’їв морозиво, і пішли... витрачати гроші, по магазинам. Знов пішли на староміську площу, (ніби вчора я її не надивився). І знов випили пива. Ще мені дуже запам’талася статуя літаючої свині. Ішовши додому я затримався на площі пояснюючи це тим шо дуже гарний вид(насправді я був втомлений як.. короче дуже втомлений). Ще мені запамятався джміль якого я сфоткав біля готеля.

No comments: